Home / Wersje enova365

Wersje enova365

Aktualna wersja

wersja: 12.3.3 (12.3.6430) z dnia: 9.08.2017 r.

Aktualna wersja 12.3.3  zastępuję wersję 12.3.2z dnia 19.07.2017 r. Wersja 12.3.3 zawiera istotne usprawnienia dotyczące filtrowania i sortowania danych na listach.

Przypominamy Państwu i o nowej funkcjonalności dostępnej od wersji 12.3.2 umożliwiającej weryfikację statusu VAT kontrahenta poprzez komunikację online z Portalem Podatkowym Ministerstwa Finansów.

Wersja 12.3.3 jak również poprzednia wersja 12.2.2 zapewniają obsługę wysyłki eDeklaracji po zmianach w serwisie eDeklaracji wprowadzonych przez Ministerstwo Finansów od 1 lipca 2017 r.

W związku z istotnymi zmianami technologicznymi w systemie enova365 od wersji 12.3, przed instalacją prosimy o kontakt z Autoryzowanym Partnerem Soneta.

Szczegóły dotyczące zmian technologicznych i funkcjonalnych znajdziecie Państwo poniżej w dołączonej ulotce.

Poprzednia wersja

wersja: 12.3.2 (12.3.6409) z dnia: 19.07.2017 r.

Szanowni Państwo,

Aktualna wersja 12.3.2 (12.3.6409) zastępuję wersję 12.3.1 (12.3.6390) z dnia 30.06.2017 r., Funkcjonalność nowej wersji została rozszerzona o możliwość weryfikacji statusu VAT kontrahenta poprzez komunikację online z Portalem Podatkowym Ministerstwa Finansów.

Wersja 12.3.2 jak również poprzednia wersja 12.2.2 zapewniają obsługę wysyłki eDeklaracji po zmianach w serwisie eDeklaracji wprowadzonych przez Ministerstwo Finansów od 1 lipca 2017 r.

W związku z istotnymi zmianami technologicznymi w systemie enova365 od wersji 12.3, przed instalacją prosimy o kontakt z Autoryzowanym Partnerem Soneta.

Szczegóły dotyczące zmian technologicznych i funkcjonalnych znajdziecie Państwo poniżej w dołączonej ulotce.

Poprzednia wersja

wersja: 12.3 (12.3.6382) z dnia: 22.06.2017 r.

W związku z istotnymi zmianami technologicznymi w systemie enova365 przed instalacją  wersji 12.3. prosimy o kontakt z Autoryzowanym Partnerem Soneta.

Szczegóły dotyczące zmian technologicznych i funkcjonalnych znajdziecie Państwo poniżej w dołączonej ulotce.

Poprzednia wersja

wersja: 12.2.2 (12.2.6352) z dnia: 24.05.2017 r.

Główne zmiany dotyczą dostosowania enova365 do Ustawy z dnia 7 kwietnia 2017 roku o zmianie ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych oraz niektórych innych ustaw. Ustawa wprowadza od 1 czerwca 2017 r. zmiany zasad ustalania podstawy wynagrodzenia za czas urlopu wypoczynkowego oraz ekwiwalentu za urlop dla pracowników tymczasowych.

Pozostałe zmiany dotyczą dostosowanie działania enova365 do wersji 9.90 SODiR OFF-line oraz przygotowania mechanizmów wysyłki e-Deklaracji na zapowiedziane przez Ministerstwo Finansów zmiany w serwisach e-Deklaracji od 1 czerwca 2017 r i 1 lipca 2017 r.

Szczegóły dotyczące zmian znajdziecie Państwo poniżej w dołączonej ulotce.

Ważna informacja techniczna:

Każda instalacja enova365 o numerze 12.2.1, na wersji niższej niż 12.0 systemu enova365 wymaga skontaktowania się Klienta z Autoryzowanym Partnerem Soneta, celem ustalenia, czy w danej instalacji znajdują się tzw. dodatki, czyli moduły dodatkowe enova365 lub rozwiązania dedykowane. Od wersji 12.0 enova365 zostały wprowadzone zmiany technologiczne w mechanizmach systemowych. Zmiany te mają istotny wpływ na poprawną współpracę tzw. dodatków z enova365, stąd wymagane jest profesjonalne wsparcie Autoryzowanego Partnera.

Klienci nie posiadający modułów dodatkowych enova365 lub rozwiązań dedykowanych zbudowanych przez Autoryzowanego Partnera Soneta albo już pracujący na wersji 12.0 i wyższych, mogą instalować standardowo wersję 12.2.1 enova365.

Poprzednia wersja

wersja: 12.2.1. (12.1.6267) z dnia: 28.02.2016 r

Główna zmiana dotyczy dostosowania enova365 do nowego rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej wprowadzającego od 1 marca 2017 r. nowy kod wyrejestrowania pracownika przejętego na mocy art. 231 Kodeksu Pracy (w razie przejścia zakładu pracy lub jego części na innego pracodawcę).

Poprzednia wersja

wersja: 12.1. (12.1.6192) z dnia: 15.12.2016 r.

Wersja ta zawiera nowe funkcje oraz modyfikacje związane z dostosowaniem do zmian  przepisów, zatwierdzonych na dzień 15.12.2016, a obowiązujących od 1 stycznia 2017 r.

Poprzednia wersja

wersja: 11.5.6088 z dnia: 1.09.2016

Wersja została dostosowana do ostatnich zmian przepisów prawa podatkowego. Informację o nowościach umieściliśmy tutaj>

wersja: 11.4.6068 z dnia: 17.08.2016

Wersja zawiera mechanizmy do generowania, ewidencjonowania i wysyłki Jednolitych Plików Kontrolnych. Najważniejsze nowości umieściliśmy tutaj>

Poprzednia wersja

wersja: 11.4.6025 z dnia: 30.06.2016

Wersja zawiera mechanizmy do generowania i ewidencjonowania Jednolitych Plików Kontrolnych. Najważniejsze nowości umieściliśmy tutaj>
W kolejnej wersji udostępnimy mechanizmy wysyłki plików JPK do serwisu Ministerstwa Finansów. Publikacja tej specjalnej wersji planowana jest w pierwszym tygodniu sierpnia 2016 r. Dokładna data publikacji zostanie podana, gdy Ministerstwo Finansów udostępni adres oficjalnej bramki do serwisu przyjmującego pliki JPK.

Poprzednia wersja

wersja: 11.3.5995 z dnia: 02.06.2016

Instalator msi służy do instalacji aplikacji enova w trybie nadzorowanym przez administratora Active Directory. Instalator ten nie instaluje domyślnie drukarki enova PDF i dodatku AWW. Instalację tych komponentów można zainicjować poprzez dodanie parametrów uruchomieniowych: COMPONENTS=”printer”, COMPONENTS=”exceladdin” lub COMPONENTS=”printer,exceladdin”.

Dla standardowych instalacji zalecamy instalację aplikacji enova przy pomocy instalatora exe. Wówczas podczas procesu instalacji można zaznaczyć w kreatorze, jakie dodatkowe komponenty chcemy zainstalować wraz z aplikacją enova.

Top